کنترل انسان ها
5 / 6 / 1390برچسب:,

سلام امروز می خوام در باره ی مطلب مهمی باشما صحبت کنم . می دونستید در سیستم روحانی شرقی 7 نقطه از بدن را نقاط قدرت و انرژی می دانند که اگر انسان بتواند آن ها را کنترل کند می توان زندگی سالمی را داشته باشد .من به 5نقطه از این نقاط اشاره می کنم و شما متوجه خواهید شد که افرادی هستند که نمی خواهند ما زندگی سالمی را داشته باشیم و اگر می خواهیم زندگی سالمی داشته باشیم باید خودمان را بشناسیم و دشمنان ما اینکار را بهتر از ما کرده اند می کنند.

. نقطه خاجی که محل انرژی جنسی می باشد : در اسلام مفهوم "حلال و حرام" و همچنین "پاک و ممنوع" بیان شده است ، دربسیاری از موارد اعمالی که حلال است در موقعیتی خاص حرام می شود و بلعکس .

.. نقطه ناف که رو شکم قرار دارد و باعث تولید انرژی برای کار می شود ، برای تقویت زندگی باید غذای سالم خورد و باید حلال و پاک باشد .

... نقطه قلب که با عواطف و عشق ومهربانی و احساسات سروکار دارد و این قبیل چیز ها می توانند از ارتباط سالم با مردم به دست آید .

.... نقطه گلو که با ارتباط و انتقال عقاید سروکار دارد .

..... و نقطه سر که همان عقل و خرد و بصیرت است .

به وسیله رشد و تعالی کردن این نقاط می شود استعداد های خود به عنوان یک انسان بروز داد .جنگی که دشمنان ما بر علیه نوع بشریت شروع کرده اند با این 5 نقطه (معروف به چاکرا) سروکار دارد . آن ها برای کنترل تقطه خاجی تصاویرو صداهایی را به ما خورانیده اند و برای کنترل نقطه شکم تشویق می کنند ما را به خوردن غذاهای فست فود و بی اهمیتی نسبت به حلال و حرام و برای کنترل نقطه قلب احساسات ما را به انگیزه ها ناشایست هدایت می کنند ، خشونت در جهان یه ویژه در غرب میج می زند ؛ در فیلم هایشان در خیابان هایشان و در بازی هایشان (مانند فوتبال آمریکایی)و از طریق نقطه گلو دروغ هایشان را انتقال می دهند و آن هایی که آن ها را باور می کنند خودشان مانند یک مبغ همل می کنند در همه جا این دروغ های بزرگ دیده و شنیده می شوند (در فیلم هایی که غرب می سازد چقدر دروغ بیان می شود) و در آخر آن ها برای اینکه نقطه بالای سر را یعنی محل  عقاید و تفکرات را کنترل کنند دست به سناریو کنترل ذهن (در آینده توضیح می دهم) می زنند .


  

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: